sobota, 30 marca 2013

Wesołego Alleluja !

                                                           Witam Was serdecznie i ciepło :)

    Nastała nam piękna zima na wiosnę,aż strach pomyśleć jakie będzie lato.
Jutro Wielkanoc .Tradycją  jest składanie sobie życzeń,więc będąc w pełni ,,tradycjonalistką'' pragnę złożyć Wszystkim Gościom tego bloga mnóstwa radości i uśmiechów przy świątecznym stole.Cieszmy się tymi wspólnie spędzonymi chwilami z naszymi bliskimi...tak rzadko mamy w dzisiejszych czasach ku temu okazję...
                                                      Kochani WESOŁEGO ALLELUJA!!!!!


   Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze listy z zapytaniami co mnie tu tak mało i przepraszam,że tak rzadko tu bywam.Długo zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga z bardzo prostego powodu...TOTALNEGO braku czasu.Codzienna praca i wieczorne wykonywanie zamówień skutecznie mnie ograniczają w tworzeniu nowych postów. Nie myślałam,że zostanę aż tak wchłonięta przez to błędne koło. Ale postaram się jednak  jakoś dalej ciągnąć tego bloga ,bo z tego co widzę wiele Osób lubi tu wpadać :) Dziękuję Wam za to bardzo!
 Również przedświąteczny nawał pracy zmusił mnie do wykonania w tym roku bardzo oszczędnych dekoracji.Aż z zazdrością patrzę na Wasze pięknie udekorowane mieszkania.U mnie powstały tylko małe stroiki w stylu vintage i to musi wystarczyć :)  Brakuje mi już strasznie kolorów wiosny,soczystej zieleni,żółci forsycji i fioletu krokusów.

              
         W następnym poście postaram się pokazać Wam nad czym,między innymi tak ciężko pracuję :)
                                           A na dziś już koniec pisania...trzeba brać się za pracę.


                                                                       Moc buziaków!!!!!!!
                                                                                Monika:)






35 komentarzy:

  1. Wspaniałe dekoracje:)
    Zdrowych i pogodnych Świąt:)
    przesyłam ciepłe pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniś,
    pogoda powala totalnie - statystyki mówią, że jesteśmy najmniej dosłonecznionym miastem w tym sezonie, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni i od razu będziemy mieli lato:))
    Nasze spotkanie nie doszło do skutku, odezwę się niebawem, co się odwlecze...
    Tymczasem życzę Ci by te Święta były wspaniałe, radosne i byś wykorzystała ten czas dla siebie i najbliższych.
    Ściskam mocno,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownych Świąt życzę. Proszę nie rezygnuj z prowadzenia bloga, bardzo lubię wpadać do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne dekoracje, wesołych, zdrowych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje !
    Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego dobrego z okazji świąt. Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. Śnieg nam wszystkim popsuł szyki,
    przykrył jajka i koszyki
    a kurczaczkom zmarzły nóżki,
    więc się tulą do rzeżuszki,
    lecz choć śnieg nam pada w święta
    i pogoda taka wstrętna
    my święconym się dzielimy
    i radości wszem życzymy.
    Wesołych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie sie ciesze,ze jestes :)
    Wszyscy kochaja Twoje wpisy :)
    Tez ostatnio mam malo czasu na wszystko :/ tylko wieczorami wpadam na blogi zeby troche sie zrelaksowac,odpoczac. Brak czasu,brak slonca dziala na mnie jak blokada...
    TEZ ZYCZYMY WSZYSTKIEGO NAJ W SWIETA.DUZO CZASU,RODZINNYCH RADOSCI,MILOSCI I WSZYSTKIEGO CO NAJ NAJ NAJ
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Radosnych ,zdrowych Świąt życzę i moc ciepłych uścisków przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciepełka i słoneczka. Wesołego świętowania.!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrowych i radosnych Świąt życzę!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego dobrego, radości, szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wesołego Alleluja! No w końcu jesteś!!! Bardzo się cieszę! Tak koniecznie musisz prowadzić tego bloga! Czekam z niecierpliwością na post o tym, nad czym pracowałaś! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak miło znów Panią czytać! Dużo kolorów nie tylko od święta życzę! Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  15. Zmartwychwstał Pan Alleluja! Weselmy się i radujmy się - Alleluja!
    Najserdeczniejsze życzenia świąteczne przesyła- Iza

    OdpowiedzUsuń
  16. Najlepsze życzenia świąteczne. Zdowia, szczęścia, a przede wszystkim więcej czasu dla siebie i dla nas blogowiczów:)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cieszę się, że nie zawiesisz bloga! to byłaby wielka strata dla nas:) nie liczy się ilość dekoracji tylko jakość, a Twoje stroiki są niezwykłe! Bardzo mi się podobają!Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. Z okazji Świąt Wielkanocnych:
    miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
    zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
    Pracy, która pomaga żyć.
    Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
    i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.
    Dorota 71

    OdpowiedzUsuń
  19. No, jak milo :)
    Czekam z niecierpliwoscia na ten kolejny wpis zeby zobaczyc co Cie tak pochlania :)
    Buziaki poswiateczne zostawiam,
    Iza.

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja należę do osób, które lubią tu wpadać :) Aby nasycić oczy widokiem pieknych przedmiotów w stylowych aranżacjach. Ma Pani wyjątkowy smak, styl i niekwestionowane umiejętności tworzenia wspaniałych dekoracji. Nic dziwnego, że człowiek się uzależnia od wizyt i cieszy każdym nowym postem...
    Pozdrawiam serdecznie, niecierpliwie czekając na kolejny "odcinek" :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  21. Świąteczne dekoracje bajeczne :)
    Moje wciąż u mnie czekają na zlitowanie i wymianę na coś stricte wiosennego, ale... ten śnieg za oknem :(
    Już naprawdę uprzykrza mi życie :(

    Marzę już o cieplutkiej, słonecznej wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana jeszcze chyba tylko ja Ciebie nie pochwaliłam..ilość komentarzy zwala mnie z nóg...:-)) Piękna aranżacja !!!! MOtywujesz mnie do pracy!! Pozdrawiam

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  23. ....czekam na kolejny wpis, czekam czekam czekam....

    OdpowiedzUsuń
  24. Czekam na kolejny wpis czekam czekam czekam......

    OdpowiedzUsuń
  25. Szczęścia , miłości, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności w Nowym Roku!
    cieplutko pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...