sobota, 30 marca 2013

Wesołego Alleluja !

                                                           Witam Was serdecznie i ciepło :)

    Nastała nam piękna zima na wiosnę,aż strach pomyśleć jakie będzie lato.
Jutro Wielkanoc .Tradycją  jest składanie sobie życzeń,więc będąc w pełni ,,tradycjonalistką'' pragnę złożyć Wszystkim Gościom tego bloga mnóstwa radości i uśmiechów przy świątecznym stole.Cieszmy się tymi wspólnie spędzonymi chwilami z naszymi bliskimi...tak rzadko mamy w dzisiejszych czasach ku temu okazję...
                                                      Kochani WESOŁEGO ALLELUJA!!!!!


   Bardzo dziękuję za wszystkie Wasze listy z zapytaniami co mnie tu tak mało i przepraszam,że tak rzadko tu bywam.Długo zastanawiałam się nad zawieszeniem bloga z bardzo prostego powodu...TOTALNEGO braku czasu.Codzienna praca i wieczorne wykonywanie zamówień skutecznie mnie ograniczają w tworzeniu nowych postów. Nie myślałam,że zostanę aż tak wchłonięta przez to błędne koło. Ale postaram się jednak  jakoś dalej ciągnąć tego bloga ,bo z tego co widzę wiele Osób lubi tu wpadać :) Dziękuję Wam za to bardzo!
 Również przedświąteczny nawał pracy zmusił mnie do wykonania w tym roku bardzo oszczędnych dekoracji.Aż z zazdrością patrzę na Wasze pięknie udekorowane mieszkania.U mnie powstały tylko małe stroiki w stylu vintage i to musi wystarczyć :)  Brakuje mi już strasznie kolorów wiosny,soczystej zieleni,żółci forsycji i fioletu krokusów.

              
         W następnym poście postaram się pokazać Wam nad czym,między innymi tak ciężko pracuję :)
                                           A na dziś już koniec pisania...trzeba brać się za pracę.


                                                                       Moc buziaków!!!!!!!
                                                                                Monika:)






31 komentarzy:

  1. Wspaniałe dekoracje:)
    Zdrowych i pogodnych Świąt:)
    przesyłam ciepłe pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moniś,
    pogoda powala totalnie - statystyki mówią, że jesteśmy najmniej dosłonecznionym miastem w tym sezonie, ale mam nadzieję, że wkrótce to się zmieni i od razu będziemy mieli lato:))
    Nasze spotkanie nie doszło do skutku, odezwę się niebawem, co się odwlecze...
    Tymczasem życzę Ci by te Święta były wspaniałe, radosne i byś wykorzystała ten czas dla siebie i najbliższych.
    Ściskam mocno,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownych Świąt życzę. Proszę nie rezygnuj z prowadzenia bloga, bardzo lubię wpadać do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne dekoracje, wesołych, zdrowych i pogodnych świąt Wielkiej Nocy

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne dekoracje !
    Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie sie ciesze,ze jestes :)
    Wszyscy kochaja Twoje wpisy :)
    Tez ostatnio mam malo czasu na wszystko :/ tylko wieczorami wpadam na blogi zeby troche sie zrelaksowac,odpoczac. Brak czasu,brak slonca dziala na mnie jak blokada...
    TEZ ZYCZYMY WSZYSTKIEGO NAJ W SWIETA.DUZO CZASU,RODZINNYCH RADOSCI,MILOSCI I WSZYSTKIEGO CO NAJ NAJ NAJ
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Radosnych ,zdrowych Świąt życzę i moc ciepłych uścisków przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciepełka i słoneczka. Wesołego świętowania.!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego, radości, szczęścia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesołego Alleluja! No w końcu jesteś!!! Bardzo się cieszę! Tak koniecznie musisz prowadzić tego bloga! Czekam z niecierpliwością na post o tym, nad czym pracowałaś! Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wesołych i Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak miło znów Panią czytać! Dużo kolorów nie tylko od święta życzę! Pozdrawiam Marzena

    OdpowiedzUsuń
  13. Zmartwychwstał Pan Alleluja! Weselmy się i radujmy się - Alleluja!
    Najserdeczniejsze życzenia świąteczne przesyła- Iza

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepsze życzenia świąteczne. Zdowia, szczęścia, a przede wszystkim więcej czasu dla siebie i dla nas blogowiczów:)
    T.

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że nie zawiesisz bloga! to byłaby wielka strata dla nas:) nie liczy się ilość dekoracji tylko jakość, a Twoje stroiki są niezwykłe! Bardzo mi się podobają!Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  16. Z okazji Świąt Wielkanocnych:
    miłości, która jest ważniejsza od wszelkich dóbr,
    zdrowia, które pozwala przetrwać najgorsze.
    Pracy, która pomaga żyć.
    Uśmiechów bliskich i nieznajomych, które pozwalają lżej oddychać
    i szczęścia, które niejednokrotnie ocala nam życie.
    Dorota 71

    OdpowiedzUsuń
  17. No, jak milo :)
    Czekam z niecierpliwoscia na ten kolejny wpis zeby zobaczyc co Cie tak pochlania :)
    Buziaki poswiateczne zostawiam,
    Iza.

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja należę do osób, które lubią tu wpadać :) Aby nasycić oczy widokiem pieknych przedmiotów w stylowych aranżacjach. Ma Pani wyjątkowy smak, styl i niekwestionowane umiejętności tworzenia wspaniałych dekoracji. Nic dziwnego, że człowiek się uzależnia od wizyt i cieszy każdym nowym postem...
    Pozdrawiam serdecznie, niecierpliwie czekając na kolejny "odcinek" :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  19. Świąteczne dekoracje bajeczne :)
    Moje wciąż u mnie czekają na zlitowanie i wymianę na coś stricte wiosennego, ale... ten śnieg za oknem :(
    Już naprawdę uprzykrza mi życie :(

    Marzę już o cieplutkiej, słonecznej wiośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kochana jeszcze chyba tylko ja Ciebie nie pochwaliłam..ilość komentarzy zwala mnie z nóg...:-)) Piękna aranżacja !!!! MOtywujesz mnie do pracy!! Pozdrawiam

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  21. ....czekam na kolejny wpis, czekam czekam czekam....

    OdpowiedzUsuń
  22. Czekam na kolejny wpis czekam czekam czekam......

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...